håll tummen! :)

Som ni alla kanske vet så råka jag ju tappa min mobil i toalettstolen här för någon månad sen så nu går jag runt och drar på min gamla nokia från 2003, den funkar inte alltid så bra och ofta får jag ringa upp mina vänner eftersom det bryts :p Har ju såklart tänkt skaffa mig en ny men har inte hittat nån bra i rätt pris. Iphone hade ju varit nå men jag är en alldeles för fattig student för det.

Men nu ska ni få höra, var in på jokkmokks kommuns egna lilla blogg-stolthet Foki och hittade en fin liten tävling där man kan vinna en Iphone och ett snyggt skal till från mrgizmo.se. Kolla här vilket snyggt skal jag hittade! :) Håll tummarna för mig nu!! ;)



Nu ska jag slänga mig i säng för imorgon ska jag och Sofie arbeta bort massa jobbiga skolarbeten.
Godnatt

KOMMENTARER


Anders

Att tappa mobilen i toan och att den förstörs är fruktansvärt roligt på ett skadeglädje-vis! Awesome :D

2009-11-18 // 20:23:42
Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: