funderar

Sofie har föreslagit ett par gånger att hon tycker jag ska flytta till porsön. Jag har aldrig tyckt det varit någon bra idé, jag har älskat min fina tvåa här och inte sett det som några problem att pendla med lill gollen mellan gammelstan och porsön. Jag har inte heller tyckt det gjort nå att jag betalat en taxi 200 spänn varje gång jag varit på stuk eller att man sällan hittar på någonting med resten av klassen. Men nu har jag lessnat på det och kommit fram till att jag till och med kan tjäna på att flytta till porsön. Jag skullle kunna tänka mig överge min tvåa med kök i gammelstan till en tvåa med kokvrå på porsön, det hade funkat. Så nu har jag ställt mig på kö på en sån, ligger på plats 7 vilket gör det mycket osannolikt att jag får den, men man vet aldrig. Vi väntar och ser! :)

Imorgon blir det hårfix hos alex, jag ska bli en gnutta snyggare än vad jag redan är ;) hahaha.

Till helgen blir det hem till lilla vuollerim. Det var längesen ma var där, men nu har vissa börjat sakna mig så då är det dags för ett besök. På lördag är det höstdansen och tillsammans med 3 fina tjejer från klassen, alex förhoppningvis therese och sofia så ska vi äga stället. Lättttt! Tror det kommer bli en fin helg med fint folk. Jag längtar :D


Borde väl slänga mig i säng, Sofia är redan där. Men först lite kvälllsfika, hehe :)
Natti

KOMMENTARER


Låter braaaa!!! Porsön wants you!

2009-11-04 // 10:56:51
Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: