första advent

nu är iaf räkningarna betalda, usch det var mer än vanligt och jag är fattig igen som vanligt :( Idag har jag inte gjort nånting, trots att jag hade planer på att göra bort massa saker så blev det inte så. Somnade försent vilket resluterade i att jag steg upp alldeles försent också. Sen har jag bara känt mig slö och risig, ägnat mig åt att använda söndagen till det den är till för, vila sig :D

Imorgon ska jag försöka att åtminstone komma igång med julstädningen, jag har inte tagit fram en enda julgrej ännu och det är fan inte likt mig. Antar att det är detta tråkiga väder som gör det, inte en snöflinga så långt ögat når..
Imorgon ska jag göra bort min sista fältstudiedag sen blir det grupparbeten hela veckan.
På fredag kommer mina bröder hit och vi ska fullfölja den årliga traditionen vi har som går ut på att vi tre tillsammans julhandlar :) Sen blir det väl nån mysig middag, och sen på kvällen ska jag och några till iväg på party :)
På lördag blir det inflyttningsfest hos Annso, med mina fina tjejer :)

Ja det ser ut som att hela min vecka är planerad och bestämd, men det är skönt då vet man att man kommer ha nått att göra iaf :)


Vissa saker får en att tänka och förstå att man borde uppskatta livet mer, sina nära och kära, alla runt omkring. Man vet aldrig när allting vänder och skakar om våran värld helt och hållet.
Vila i frid Berit Ledin.

Kärlek till alla ♥




KOMMENTARER


Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: