fem plus!

vilken fin helg det blev! =) Ifredags var det tänkt att Sofia skulle komma hit och vi skulle äga STUKs dansgolv, blev tyvärr inte så eftersom tåget blev så försenat :( Jag staplade själv iväg med hela min änglautstyrsel till porsön, förfest med Bettan, Evelina, Annso och deras vän Sara :) Sen drog vi in på stuk, efter ett tag tappade jag bort brudarna med hittade några klasskompisar till Emil :) Sen drog jag hem vid fyra och sovgott.

Vaknade efter nio då maria ringde och väckte mig, sen kom hon hit. Vi gjorde stan, letade lite grejer åt henne inför kväll, handla mat osv. Gjorde en supergod kycklingsallad och drack massa vin, fixade oss och skrattade, inget stress egentligen. Tog oss först iväg vid 20 men det var alldeles lagomt.. Förfest hos Robert sen vidare på cleo. Himla trevlig kväll, vi blev sminkade av makeupstore när vi kom dit sen dansade vi och skrattade en hel del! :) Jag blev alldeles lagomt full och vid två gav vi upp och styrde klackarna mot max :)

När vi kom hem åt vi chokladfromage i sängen, fick goda råd av Johan och skrattade ännu mer.
Idag har jag träningvärk i magen, sjukt otränad men gud så värt det. Jag har haft en otroligt rolig helg och jag blir lite ledsen i ögat när jag tänker på hur sällan jag och min fina Maria har tid med sånt här! Nej det måste absolut göras oftare :)


Nu ska jag äta kycklingsalladen från igår och fixa mig lite sen blir det filmmys hos empoo :)
hej!

KOMMENTARER


Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: