en förklaring, tack.

idag är jag lite ledsen. Jag hatar när människor ändrar ett beteende plötsligt utan att ge en någon förklaring överhuvudtaget! Jag vet att du undviker mig, det är så tydligt att du nog inte ens förstår det själv! Men varför? Vi har aldrig någonsin haft några krav på varandra överhuvudtaget, det vet du. Så stå åtminstone för vad allt det här handlar om för jag kan inte sluta tänka på det tillls dess..

Hade tänkt vara nykter ihelgen, men nu har martin taggat upp mig totalt så nu vet jag inte längre. Blir nog utgång trots allt! ;P hiha.



Nej nu ska jag göra en dugga på fronter inför labben imorgon, alltid i sista sekund.
byebye







KOMMENTARER


<3<3<3

2009-11-27 // 09:50:24

hehe gå ut lite åt mig med :D

2009-11-28 // 23:23:08
Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: