tråkiga frågor, here we go! :)

nu snor jag det här av jesscia eller martin. Det är aldrig så att man ids läsa igenom det, men själv är det roligt tidsfördriv :)

1. Hur gammal är du om fem år? 26
2. Vem var den sista du träffade? Sofie, Elizabeth, Evelina och Ann-Sofie
3. Hur lång är du? 174
4. Vilken var den senaste film du såg? Haunting in connecticut
5. Vem ringde du senast? Maria
6. Hur löd ditt senaste sms och till vem? Vilken av dom, den just utanför dig?

7. Vad är dagens planer? Tvättar nu, sen blir et laga mat och chilla framför tvn :)
8. Föredrar du att ringa eller skicka sms? Beror på!
9. Är dina föräldrar gifta, sambos eller skilda? sambos
10. När såg du senast din mamma? förra söndagen
11. Vilken ögonfärg har du? grön
12. När vaknade du idag? 7.50 vaknade jag och steg upp strax efter, bravu haha :)
13. Har du någon gång hittat en katt? Nja men jag har letat :p
14. Vilken är din favoritplats? Vuollerim kan vara riktigt skönt ibland
15. Vilken plats föredrar du minst? Vuollerim kan vara riktigt jobbigt ibland
16. Var tror du att du befinner dig om tio år?
Om tio år hoppas jag att jag har familj och en underbar karl
17. Vad skrämde dig som barn? Min storebror, han försökte alltid lura i mig massa historier bl.a. att jag var adopterad och att inte mamma och pappa var min riktiga föräldrar, det var fan skrämmande ska jag säga :p
18. Vem fick dig att skratta senast? mina fina ssk-tjejer :)
19. Är du för ung för att äga vinylskivor? Joo
20. Har du stationär eller bärbar dator? en bärbar
21. Sover du med eller utan kläder på dig? olika
22. Hur många kuddar har du i sängen? Sex
23. Hur många landskap har du bott i? Två
24. Har du någon gång spytt på fyllan? jadå
25. Föredrar du skor, strumpor eller barfota? strumpor helt klart, skor är för trångt och barfota är för bart
26. Är du social? Ja dom säger det :)
27. Vilken är din favoritglass? vanilj
28. Vad skulle du göra om du vann en miljon?
resa och spara
29. Tycker du om kinamat? Ja det gör jag väl
30. Tycker du om kaffe? Nejnej, jag har försökt!
31. Vad dricker du till frukost? juice, te eller oboy
32. Sover du på någon särskild sida? ligger på höger sida av sägen

33. Kan du spela poker? joo det kan jag väl, men det betyder inte att jag är bra :p
34. Tycker du om att mysa? I love it!!
35. Är du en beroendemänniska? jo faktiskt
36. Känner du någon med samma födelsedag som din? joo ett par styckna

7. Vill du ha barn? det vill jag absolut, men inte nu
38. Kan du några andra språk än svenska? lite engelska antar jag, men är sämst på det
39. Har du någonsin åkt ambulans? haha jo tyvärr
40. Föredrar du havet eller en pool? pool, havet är så salt
41. Vad spenderar du helst pengar på? saker som gör en glad
42. Äger du dyra smycken? nja
43. Har du någon gång testat narkotika? nej!
44. Vad var det senaste du stoppade i munnen? lunchen
45. Vem är den roligaste människan du känner? oj vad svårt, finns många roliga människor :)
46. Välj ett ärr på din kropp? har ett ärr på kinden från min mormor och morfars gamla hund
47. Vad har du för ringsignal? vet inte har min gamla nokian så det är svårt att höra :p
48. Har du kvar klädesplagg sen du var liten? ja när räknas man som liten?
49. Flirtar du mycket? ibland när jag tycker det är nödvändigt ;p
50. Vart togs din profilbild för din blogg? i min säng hemma i vuollerim
51. Kan du byta olja på bilen? Med lite hjälp kanske
52. Har du fått fortkörningsböter? inte än

53. Vilken var den senaste bok du läste? Kent - sveriges största rockband
54. Läser du dagstidningen? nej tyvärr
55. Prenumererar du på någon veckotidning? inte det heller
56. Dansar du i bilen? joo i fylllan

57. Vilken radiostation lyssnade du på senast? the voice
58. Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper? ett nummer till vårdcentralen
59. När var du i kyrkan senast? I somras när Kim tog examen

60. Vilka personer utmanar du? ingen.


1.Vad/vem fick dig att skratta idag? still ssk-tjejerna :)

2. Vad gjorde du 8.00 imorse? duschade

3. Vad gjorde du för 30 min sen? slängde in tvätt i tvättmaskin

4. Vad hände dig 1992? jag fick veta att jag skulle få ett till syskon

6. Tre ord varför du sist spydde? minns inte men antar att jag var full :p

7. Vilken färg är din hårborste? gul

8. Vad köpte du sist? te på skolan

9. Vad fick du senast i present? minns inte

10. Vilken färg är din dörr? ytterdörren är brun

11. Var förvarar du dina pengar? banken

12. Hur var vädret igår? slaskigt

13. Vart kramades du sist? här i min soffa :)

14. Vad ser du fram emot? sthlm och kent :)

15. Vad är 15? ett tal

16. Vilken skostorlek har du? 38

17. Vill du klippa dig? jo egentligen, men nu ska det sparas ut

18. Är du över 25? nej

19. Pratar du mycket? jag gör nog det

20. Kollar du på O.C.? jag har gjort, massvis med gånger :)

21. Har ditt namn ett "x" i det? nej

22. Känner du någon som heter Steve? nej

23. Hittar du på egna ord? ja ibland, haha.

25. Är du en typiskt svartsjuk person? beror på, försöker att inte vara det

26. Vad har du för mobil? just nu en väldigt gammal nokia

27. Vem ringde dig sist? Sofie

28. Biter du på naglarna? nej

29. Har du lockigt hår? jo lite

30. Vilken konsert ska du på härnäst? kent! :D

31. Vem är den sämsta personen i ditt liv just nu? tillåter inte dåliga människor i mitt liv

32. Hur många gånger har du svurit idag? vet inte, räknar inte :p

33. Vilket ord/ vilken mening säger du ofta? vet inte men rimmar ofta på ord, det är störande :p

34. Har du sett filmen 'Donnie Darko'? inte det inte

35. Ska du jobba imorgon? nej

36. Vem sa du "jag älskar dig" till sist? minns inte

37. Vad borde du göra nu? laga mat

38. Har du något smeknamn? jo Kajj

9. Sover du mycket? nej blir ofta dåligt med det :p

40. Vilken är den bästa film du sett inom loppet av 2 veckor? vet inte, är inte så mycket för film

41. Vad ska du göra på lördag? får se, inga planer än så länge

42. När var du ute sist? i lördags :)

43. Har du gråtit idag? nej

44. Är du en glad person? jaa det tycker jag

45. Har du roligt nu? nja

46. Vad äter du helst? kött och ris :)

47. Vem var du med sist? det vill jag inte säga ;)

48. Vad heter din mamma? Christine även kallad Crillan

49. Vad är hela ditt namn? Kajsa Amanda Hedlund

50. Tycker du om någon just nu? jag tycker om många! :)


KOMMENTARER


Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: