bra och dåligt

skola varje dag, idag har vi haft lab i kompressioner, imorgon ska vi lära oss att sätta in kateter, hoja! Men det är kul, praktik är allt mycket roligare än teori :)
Begav mig till boden och Kim Hedlund idag, stöttade han i hans musik och sen for vi hem till han och han laga köttbullar och makaroner åt mig, efter det la jag mig i hans säng och somnade en stund, sen just innan 23 for jag hem för att sätta igång med lite pluggandet. Har ju inte gåttt så bra hittills!



fick vet en väldigt kass sak igår, fan så onödigt! Konstigt nog är jag otroligt lugn, bara hopppas på det bästa!

En bra sak däremot är att jag har fått veta två tentaresultat nu och båda fick jag högsta betyg på :D Jag är faktiskt stolt över mig själv, otroligt lättlärd och bra tjej är jag! Det här måste firassss, vad händer ihelgen?! ;)


Nej nu ska jag läsa lite sen sova.
godnatt

bjuder på en bild då jag var mediaelev och gillade att ta bilder från våra macdatorer :P


KOMMENTARER


Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: