ännu en helg

ifredags blev det hårt, mer än så behöver man väl inte säga :p

Idag har jag hållt mig nykter, var till Emil och Martin för lite bakishäng, vi såg på film. Sen bestämde vi oss för att fara på Emils klassfest nyktra, slutade ju inte riktigt så bara jag som höll de löftet kan jag ju säga ;p haha. Först drog vi in på stuk, fem min senare upptäckte vi att verken martin eller emil tog sig in. Så då blev det cleo när vi insåg att allstar kön var alldeles för lång, jag beställde alkoholfria drinkar :D hihi. Sen blev vi less och drog på max! :)
Martin och Emil skulle se film men jag drog hem istället, tänkte sova men fortfarande sitter jag här. Är dock på väg, nu alldeles snart. Jag längtar tilll min sköna goa säng ;) hihi.


Nästa helg är både fredag och lördag inplanerad för fylla, huvaligen jag hopppas jag slipper vara bakis, denna förmiddag var tung! :p

Skyltsöndag imorgon, jag ska köpa mig en ny telefon :D
ses imorgon, godnatt

KOMMENTARER


Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: