11/11

det var ju dumt! La mig och kolla på lite serier på datorn där vid 23, vaknade 1.30! Nu är jag pigg och alert. Egentligen är väl det tur eftersom jag måste plugga lite inför imorgon.

Idag har vi labbat i vårdplanering och stomisättning. Sen följde Doofie med mig hem en sväng, vi drack te och snacka skit :) Vid 18 ringde Alex mig och fråga om jag kunde hämta henne inne i stan, hon bjöd mig på maxburgare sen for vi hit till mig drack lite te där med, snokade runt på internet, svamla och kollade DH :)

Hade tänkt jag skulle hitta på nå med Cissi och Levi idag men så blev det ju inte, hade tänkt städa och handla också men så blev det inte heller. Ingenting blir som jag tänkt, dagarna bara springer förbi innan jag ens vet ordet av :p



Än en gång låter jag bli att skriva vissa saker i min blogg på grund av att allt bara skullle misstolkas. Jag hatar att jag tänker så, jag önskar att jag var lika frispråkig och obrydd i vad jag skriver som jag var för bara nått år sen. Men nu tänker jag mycket mer. Både på att jag inte vill såra andra och att andra inte ska få gotta sig i mina problem. Den här gången ville jag inte såra nån annan, dessutom skulle ni inte förstå att jag verkligen tycker så utan tro att jag är bitter. Jag är absolut inte bitter, livet leker och jag är så otroligt glad att jag är precis här där jag är nu. Det finns ingenting jag hade velat ändra, mina senaste val och vägar har varit i alldeles rätta riktningarna :)

Nu plugga sen sova.
godnatt!

KOMMENTARER


Du är bäst kajj =) Jag önskar att jag fick förgylla dina dagar ibland haha



Puss på dig hjärtat.

2009-11-11 // 18:00:48
Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: