vilken helg!

det har varit en riktigt bra helg och jag säger bara det, ibland inser man inte vad man har fören man mister det ett tag. Jag är glad för det, att jag liksom insett vad otroligt mycket jag höll på att gå miste om, och att mitt envisa jag lyckades krångla tillbaka det med en mycket bättre och lättare inställning.

Alllt känns bara underbart fint och jag ser att sommaren är påväg vilket är lika med en glad Kajsa! :)

Jag styrs så lätt av väder och vind, musik osv, och mörkret och vintern gör mig lite deprimerad men nu är det på väg att försvinna. Endast en kurs kvar innan 3 månaders ledighet! Eller inte riktigt, blir ju jobba på bjärka men det ser ut som att jag kommer få ett hyffsat bra schema :D


Igår var det grillning hos knutssons med ett trevligt gäng och idag har tiden bara sprungit förbi, lite snabb visiter här och var avslutades med tårta i storbacken. Nu är jag här hemma i gammelstan igen, ensam och med tron om att det kommer bli lite pluggande ikväll men först ska jag äta lite mat.


Ha det bäst, pusss! :)


KOMMENTARER


Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: