utlandet, oja! :)

rapportskrivningen klar. Så nu strax blir det läkemedelsräkning och masssor med latinska namn, leder, muskler, skelettdelar.och imorgon blir det förhoppningsvis en heldag med plugg sen vuollerim eller häng med lulebrudarna :)

Fan vad jag vill utomlands, det var så längesen sist och jag längtar bara till en härlig strand, klarblått vatten och masssor med sol. Jag vill bli sådär riktigt solbränd! Nog för att jag faktiskt lyckats bli lite brun under helgen men ändå. Har provat att fråga och tjata om det i stort sett tillhela min bekantskapskrets vänner, bekanta, släkt och familj. Ingen vill! Varför? Vad gör jag för fel? .p haha.

Iaf så har jag lite smånapp här och där, men det känns som så oklrt och då vet jag att det inte blir.. Jag och Hanna har tänkt ha det sådär i bakhuvudet till augusti, och ta en sista minuten då. Men nu visar det sig att Marie en av min mammas vänner berätta att det typ inte ens finns några resor nu och då blir det nog inte mycket av sista minuten iår heller :(
Robban är väl inte så sugen och mamma säger mest ingenting. Kent och Kim vill vänta tills Kim blir lite äldre och Alex ska fara med Sebbe. Maria har varit och flängt nog och vill nog bara hänga i Sverige. Therese har nog att göra och ska fara med Jonas om hon ska någonstans. Cissi ska jobba och spara.. Ja så nu vet jag ingen mer.

Någon som är sugen? ;)

Börjar ju tvivla på att jag alls kommer ha råd iofs men vafan, har ju inte fyllt år än så :D hehe.


mysigt va! ;)





Nä nu ska jag plugga, enda anledningen att jag alls skriver är bara för att skjuta upp allt det jobbiga lite till. Ge mig regn!
ha det bra hörrni

KOMMENTARER


Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: