stormar

Vilken storm det varit här utanför hela kvällen, ser ut som att björken håller på att blåsa omkull, och mitt fönster har inte gått att stänga ordentligt förens nu, så jag har riktigt känt vindarna svepa över min frusna kropp, men nu lyckades mina klena armar få styrka till att stänga det ;)

nu har jag tänkt fika, sen blir det lite plugg. Eller ska jag gå i säng och stiga upp tidigt imorgon? Äh måste nog göra lite till om jag alls ska kunna sova gott. Har fixat min blogg lite idag, är fortfarande inte nöjd. Tror inte riktigt jag har ögat för det där med design som vissa har. Menmen jag försöker iaf på egenhand och fuskar inte och lejar nå proffs som dom flesta gör ;p haha

Har just pratat med alex i telefon 1,5 timme. Det var skönt, jag kom som på bättre tankar.. Hon säger det så rakt och ärligt och innerst inne så vet jag väl ungefär hur jätterätt hon har :)

Det känns iaf skönt idag, det har verkligen vänt idag. Jag ska väl inte påstå att det är bra, långt ifrån men det är ändå mycket bättre än igår och jag har faktiskt inte släppt en enda tår än. Men natten är värst, det är då alla tankar som jag försöker trycka undan kryper sig fram och ger mig den där jätteklumpen i magen. Men även fast jag vet hur jag egentligen velat ha det så inser jag nu att det aldrig kommer hända. Och det är väl en bra insikt, för då kan man åtminstone gå vidare.
Det här är iaf vad jag känner nu för idag känner jag mig stark :)



nästa vecka blir jag långhårig igen :D



godnatt sen

KOMMENTARER


Du är så vacker i långt hår tycker jag:)

2009-05-28 // 23:47:12
Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: