helt såld

Den där jobbiga känslan börjar krypa sig in på mig just nu, den har inte varit framme på hela dagen. Det har varit så sköööönt. Men nätterna är alltid värst, jag förstår inte. För jag har ju liksom varit själv hela dagen så varför är det sån skillnad? Det är ju inte ens mörkt ute. Åh jag kan inte sitta still!

Nåja har iaf kommit igång med pluggandet nu. Går ju inte snabbt, går segt som fan. Har hunnit igenom njurarna, men har ännu inte hunit med någon av alla dessa balanser vi ska kunna. Det hade jag ju bestämt mig för idag. Nåja nytt försök imorgon. Innerst inne så känns det faktiskt omöjligt att hinna allt, det kommer aldrig gå.

Vaknade sent imorse, eller idag kanske :p Vaknade efter i tolv, skitig och äcklig var jag. Tänkte börja dagen med en varm härlig dusch så jag skulle piggna till. Men näe, det vägrade komma nå vatten då jag slog på kranen så det var bara klä på sig och gå och fika någonting. Hamnade framför den här en stund och gjorde ett nytt försök, fortfarande inget vatten. Bara kallvatten när man vred på varmt kom det ingenting alls. Jag ringde felanmälan och gubben på andra sidan luren sa att det skulle komma någon en annan dag, inte då idag. Jag talade om att jag var i behov av en dusch men det verkade inte spela nån roll. Jag ringde upp igen lite senare och då förklara han att dom höll på med nånting en gata bort och att vattnet skulle komma tillbaka senare.
Då blev det lite plugg sen åt jag middag, pratade lite telefon och hipsvips är klockan snart två. Fortfarande oduschad. Men vattnet är typ brunt så det känns inte så fräsch att duscha då. Så imorgonbitti blir det ett nytt försök, förhoppningsvis mycket tidigare för jag måste vara jätte duktig imorgon. Oja jag vill ha klart allt imorgon för det ska tydligen vara fint väder ihelgen och snart är jag lika blek som jag varit. Mina 4 heldagar då jag solade kan väl ändå inte vara förjäves, jag måste hålla den bränna vid liv! Men någon ledighet i helgen vet jag ju redan nu att jag kan glömma.

Kanske går och lägger mig på parkeringen med böckerna, det skulle minsann se ut, haha ;p


Är förresten helt såld på en låt som Kim lagt in på sin spotify jag har nött den sådär miljoner gånger idag och jag är fortfarande inte less, den är helt jävla grym. Tyvärr hittar jag den inte på youtube men här har ni den ni som har spotify :)
spotify:track:4icIbLpCpj6IbW0NBlA9PP


godnatt.

KOMMENTARER


Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: