sjuk..

Nu är det ju så att jag har blivit sjuk, imorse när jag vakna hade jag så sjukt ont i halsen. Jag försökte harkla upp det som kändes som slem i själva halsen vilket var omöjligt och gjorde bara att jag bara fick mer ont samtidigt som det kändes som att jag knappt kunde andas. Näsan rinner litegrann men inte allt för farligt, kan ju bero på pollen också.
Nyser iaf som fan nu när det är den värsta tiden som pollenallergiker vilket också gör att det bara gör ondare i halsen, det riktigt river till då jag nyser.
 
Iaf så for jag på skolan vid nio idag för att fixa en rapport som hade lite småfel. När jag kom hem värkte skallen som aldrig för och halsen sved så att det inte gick att koncentrera sig på nå, till sist gav jag upp, tog en ipren och gick och la mig.
Har sovit till nu men det var faktiskt bra för nu är huvudvärken borta, halsen gör inte alls lika ont och det känns lite lättare allting så nu blir det lite plugg sen mat och sen åter till pluggandet.
Nu gäller det fan att vara effektiv i fortsättningen eftersom att det visade sig att det blir 2 heldagar på skolan i veckan imorgon och på onsdag. Fan så olämpligt och jobbigt det känns. Nåja då får man väl plugga kvällarna då, men det blir ju inget natt plugg som jag bruka gilla om jag ska orka upp och nånsin lyckas bli frisk.



Hittade massa sms igår på min mobil förlängesen, och oja vi har haft det bra en gång i tiden det kan jag lova., från båda håll.
Det känns skönt att fått det bekräftat, man är som bäst på att bara tänka på allt dåligt och sen inbilla sig att det alltid varit så, men det är fan inte sanningen!


undra om man ska ner och köpa nå halstabletter, orkar jag utsätta mig för luleblåsten? :p
pusshej

KOMMENTARER


Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: