jag har blivit tråkig

min blogg har blivit så tråkig så jag har inte tänkt skriva nånting nu fören jag har nå vettigt att säga eller åtminstone nå roligt.

Dessutom har jag massor att plugga för nu är det snart tenta, sista tentan detta läsår år, och jaaa det ska bli så skönt! :D
Tills dess ska jag ha lärt mig allt om smärtfysiologi, njurarnas anatomi och fysiologi, syra- och basbalansen, allmän farmakologi - muskler, leder, skelettet och läkemedelsräkning m.m. Massa latin, vilket känn skit. Jag hatar språk överhuvudtaget det är så svårt för min skalle att få in det och absolut att minnas det.


He blir nog fint, ska spåna på ett riktigt bra inlägg till nästa gång. Men det kan ju dröja!
Om vi inte hörs innan dess så ha en bra sommar! ;p


tjooobre

KOMMENTARER


Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: