23.13

nu är jag i Gammelstan. Har så ont i magen, kan inte koncentrera mig och borde egentligen har folk omkring mig dygnet runt för att dämpa det. Men det går över med tiden. Efter tentan kommer det nog kännas lite bättre ska ni se!

Såg just click, seriöst jag skulle vilja ha en såndär fjärrkontroll, jag skulle sköta det bättre än han bara. Frysa tiden då allt kändes jobbigt, då jag behöver vila. Spola tillbaka tiden då saker blivit fel och spola fram två år så jag slipper skolan och kan börja jobba istället :)


Nu är det grannfejden på tv så jag får se om det blir det och en kopp te eller plugga?
En kopp te blir det hur som helst för kim har smittat ner mig så nu har jag svinont i halsen. Inte lämpligt alls!



hej.

KOMMENTARER


Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: