tjyvar

nu tjuvar jag det här av petra :)

Senaste
1. Mening du sa;  godnatt, pusshej.
2. Personen du pratade med ; Robban
3. Du fick sms av ; Robban
4. Du kramade ; Robban

Idag
5. Kläder ; leggings, långt linne och en kofta
6. Bättre än igår? joo helt klart

Imorgon
7. Är det ; tisdag
8. Planer ; plugga!

 Favorit
10. Nummer; 3 och 5
11. Färg ; svart, lila, vit, brun, grå
12. Årstid ; sommaren

Frågor & svar
13. Saknar du någon? ; ja det gör jag
14. Humör för tillfället ; chill-humör :)
15. Det första du gjorde i morse; omfamnade min kära pojkvän och sa hur mycket jag älskar honom
16. Vad åt du sist? ; ben & jerry glass
17. Vad irriterar du dig på? ; alldeles för mycket 
19. Vem tänker du på just nu? : mormor
20. Tror du att personen tänker på dig med?; nja det tror jag nog inte
21. Vart reste du sist? ; var väl vuollerim
22. Vad gjorde du igår kväll? ; låg hemma och såg en film, och hade dåligt samvete för att jag inte pluggade istället
23. Liknar du din mamma eller pappa? ; utseende mamma och personlighet pappa. Har jag hört, men jag vet då inte :p
24. Ler du ofta? ; ja det gör jag nog ändå
25.Välj en ( kärlek,skönhet,kreativitet) ; kärlek
26. Önskar du dig något när du ser en fallande stjärna? ; jaa, jag önskar mig alltid något :)
27. I vems säng sov du inatt? ; min alldeles egna
28. Vilken färg har din tröja? ; linnet är ljugult och koftan svart

Sorg
29. Har du någonsin gråtit tills tårarna tagit slut? ; ja
30. Har du någonsin gråtit dig till sömns? ; ja
31. Gråter du när du skadar dig? ; skriker nog istället

Lycka
32. Är du en glad person? ; för det mesta
33. Vad gör dig glad? ; glada människor :)
34. Önskar du att du var lyckligare? ; ibland, men det är när jag inte fattar hur bra jag faktiskt har det
36. Kan musik göra dig glad? ; absolut

Kärlek
37. Har någon annan än din familj sagt "jag älskar dig" ? ; joo.
38. Har du någonsin sagt " jag älskar dig" och menat de? ; jadå :)
39. Har du en flick/pojkvän? ; joho :)
40. Är du nöjd med det? ; ja :)
41. Är du kär? ; JAAAAA

Hat
42. Vem hatar du verkligen? ; jag försöker att inte hata
43. gjort en hat-lista? ; inte vad jag kan minnas
44. Är du en mobbare? ; nej inte det. Men har väl inte alltid behandlat alla på bästa sätt
46. Har du blivit sviken någon gång? ; nog har man väl känt det ibland

Skolan
47. Gillar du skolan? ; jag gillar mest när man klarat av den :)
51. sämsta ämne? ; sociologin var gode trist
49. Har du spytt i skolan någon gång? ; Nej.
50. Är skolmaten god? ; sådär

KOMMENTARER


Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: