idag har jag...

idag har varit en underbar dag, jag har äntligen fått gjort bort tentan och nu är jag helt och hållet ledig hela helgen :) Imorgon blir det nog häng med alex som planerat och på lördag blir det tentaröj med klassen, två dagars men vafan jag är taggad! :) Och det är konstigt med tanke på min senaste bakfylla för två helger sen, jag fattar inte min kropp är inte alls imponerad då jag är ute och roar mig, eller iaf inte dagen efter för det är ju aldirg så att jag mår dåligt när jag väl dricker, helt skumt.
Jaja ibland har även jag tur och slipper va bakis iaf sådär hemskt, så vi får väl hoppas på två såna irad då, hihi.

Efter tentan idag blev det fika, te, kaffe, öl med några i klassen, sen for jag och sofie in till stan med golfen som för övrigt är knäpp. När vi kom till bilen var en av bakruterna nere ca 2 cm, vilket är jävligt skumt eftersom jag kollar dom alltid nu extra noga efter min bilstereo blev snodd. När jag skulle trycka upp rutan funkade ju inte skiten, det gick bara trycka ned den! Fatta less jag var, fick ringa pappa och vara upprörd medans sofie var i nån helt annan värld (telefonen) för tillfället :p Slutligen kom hon och häjlpte och vi lyckades få upp den, Sofie slet och jag matade in den där jävla knappen!

Väl inne i stan så åt vi på sub och strosa runt, jag fann mig lite grejer, välvärd är jag också för kjag minns dp inte sist jag köpte mig nå, blev iaf:
två vardagsklänningar
en festklänning
ett par leggings
ett lång linne
en mascara
schampoo, balsam, dustit, hårgrejs
tre par trosor
plus 16 min solning, sen var jag rätt jävla nöjd :D Lite fattigare men det var det fan värt den här gången.

nu sitter jag och äter lite ben & jerry, chocolate fudge brownie! :) Jag gillar inte när grejer blir inne, då blir jag anti men nu har jag fan fallti dit iaf, brukar bli så till sist ;P


Imorgon blir det verkligen en upprörjning av den här lägenheten för snart ser man inte möblerna av allt damm.
Nu blir det andra avenyn, finallyyy!

pusspusspuss, godnatt


KOMMENTARER


Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: