tisdag!

igår åt jag fiskbullar i hummersås och pulvermos, sjukt längesen och så enkelt! :) Iaf så började jag tänka på Micaela jättemycket, jag började som sakna henne sådär mycket och så idag helt plötsligt så skickar hon ett sms att hon kommer hem den 23 april, bara sådär! :D Himla härligt och alldeles jättepassande har ju slut praktiken den 24 så :)

har varit på skolan idag och tränat subcutana injektioner, det gick fint förutom att bettan var lite nervös när jag skulle sticka henne, men det gick fint. Kändes då bra =)


drömde en rätt rolig dröm inatt, heee! :) Men ni får inte veta ;p
så vi hörs nu blir det städning som jag så länge tjatat om..

hejehejhej


KOMMENTARER


åh kaj, jag saknar dig också! Vi ses snart, var ju verkligen på tok för längesen nu.. 5 månader sen.. tiden går ju så fort!! puss och kram stumpan..

2009-03-31 // 19:10:24
Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: