söndag nu igen

jaha då var helgen över, och det har gått så sjukt fort. Igår var jag på skoterract på förmiddagen åkte skoter dit med min bror, och gud så skönt det faktiskt är att komma ut i friskluften, sen var jag och kikade in sofia och simons nya boning och drack lite te i pausen, trevligt trevligt.  På kvällen var jag till bror min på förfest med mycket trevligt sällskap :) Kollade melodifestivalen, spillde vin och surrade sen drog vi vidare till gästgiveriet där alla bara försvann tyckte jag men jag och micke drog vidare med petra, vickan, kim, petter, jonas och joel, och ingen efterfest så långt ögat kunde nå så vi raggade runt lite där i byn ett bra tag innan vi drog till oss för lite fika och sen somnade jag fem på morgonen! hyffsat trött tjej.

Och idag har jag ju mått som jag förtjänar, först nu som jag vaknar till på riktigt utan huvudvärk och världens illamående. Mamma sa idag att hon far tror att jag är allergisk mot sprit, vilket jag försökt säga i år då dom bara hånat mig :p haha.

Nu ska jag få tag på micke så jag kan hämta min jacka och mina skivor, prata lite med mina föräldrar och sen sova så jag tar mig tilll luleå tidigt imorgon för nu är det fan dags att sätta igång med pluggandet på riktigt!!


tjooo


KOMMENTARER


Haha, man kan inte komma ihåg allt här i livet inte :P. Jag hade också super trevligt, lyckad kväll blev det :D

2009-03-16 // 16:28:18
Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: