så blir det!

nu är det ett tag sen sist, men jag har som annat roligt att pyssla med när mitt lilla hjärta är hemma :) Har haft en lugn och skön helg och det var så längesen sist att jag inte kan minnas det. Antingen har jag jobbat, pluggat eller så har det varit nå alkohol relaterade aktiviteter.
Alexandra ville iofs att jag skulle komma dit och dricka och bowla i lördags men jag avstod. Jag känner att jag behöver energi nu när det är dags för tentaplugg.

I lördags var jag med till stugan och umgicks med min familj, på kvällen for jag, robban och kim tillbaka till vuollerim och jag var riktigt trött efter lite friskluft, grillandet framför elden och byggandet av snögrottan som iofs inte blev så djup och det var robert som gjorde det mesta jobbet. Men för en otränad tjej är det ändå ansträngande ;p haha.

Igår gjorde jag ingenting alls, så melodifestivalen - andra chansen med kim, spelade GH och for en ragg med bror den lilla samt höll robban sällskap då han höll på med sin skoter som är trasig.

Idag har jag varit till tandläkaren och lagat ett hål så nu är jag 947 kr fattigare, höll nästan på att klara mig från att alls behöva laga det. Men så blev det ju inte.,.
Imorgon blir det luleå och idag ska jag försöka strukturera upp mitt pluggande åtminstone. Men vi ser ju!

Här får ni höra mina favorit och tippade vinnare av melodifestivalen, soom den lilla schlagernörd jag är. Om inte den här så tror jag på EMD. haha :)
 


nu ska jag göra mig i ordning och sen ska jag följa med älsklingen till eva och klippa sig.
pusshej!

KOMMENTARER


Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: