pluggish

alltså nu ska jag klaga lite och sänka mitt självförtroende lite, ni kommer tycka jag är ytlig men det är fan störande. Min dubbelhaka! Jag är inte tjock det vet jag, men jag är otränad och mjuk och jag har en riktig dubbelhaka och den blir fan bara värre, när jag ligger ner ser det förjävligt ut. Nåja nån som har nå tips på hur man tränar bort den? :p

Nu ska jag gå i sängen och läsa lite om venprover och kapillärprover, sen på förmiddagen ska jag göra duggan, labba och in till stan och inhandla presenter åt mina föräldrar. Sen blir det städ här hemma. Har iaf plockat undan lite grejer och diskat idag men resterande får bli imorgon.


ihelgen tror jag nog ändå att jag ska återvända till luleå för hockeyblanketten :) Inte riktigt min grej, men vafan trerättersmiddag för 20 spänn! Vem tackar nej till det liksom?



godnatt då :)


KOMMENTARER


Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: