media




Min gamla medielärare berättade för mig att han hängt upp en affish med bloggar som gamla mediaelever har, och där är tydligen min med :p Haha
Jag förväntar mig ju inte att få nå mycket extra läsare eftersom jag endast skriver om mig själv och mitt liv. Jag är ingen riktig bloggerska som kan komma på allmänna grejer som alla människor kan bry sig om och relatera till. Tyvärr!

Men iaf så har min statistik ökat idag rätt drastiskt så jag tänkte att det kanske berodde på det, vem vet!
Om så skulle vara fallet så är ni välkomna, jag hoppas ni njuter av det finns sällskapsrummet som vi snyggade till innan vi lämnade stället.

haha nörd jag är.
nu ska jag byta gardiner och läsa lite inför labbarna

puss!




KOMMENTARER


Fan vilket svammel, jag bryr mig!! =P

2009-04-01 // 07:59:59
Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: