ljusa tider

internet har inte fungerat så bra de senaste dagarna, vilket iofs har varit mycket bra för mig. Jag pluggade faktiskt effektivt nästan hela dagen igår, så nu kan jag alla gamla tentorna iaf. Känns som att jag kanske ändå borde kolla igenom lite de övriga också. Jag hade egentligen bara velat börja med mikrobiologin men det känns som att det inte är nån idé att blanda ihop allt, bättre att koncentrera sig på en.

Nu har jag läst igenom mina 82 blogginlägg jag missat de senaste dagarna och lyssnat på min playlist på spotify, shit alltså det märks att jag har varit lite deppig på sistone jag har i stortsett bara deppmusik, bra skiit, men fortfarande väldigt deppig. Det upptäckte jag iofs redan i lördags då jag skulle slå på lite musik hos kent och insåg att det inte var mycket till partymusik, haha.
Nåja solen skiner och våren är här så nu kommer det dyka upp massor med bra fartig partymusik, visst brukar det vara så?

Jag vill ut och gå men samvetet säger annat som att jag ska plugga, städa och kanske till och med renovera upp mig själv lite :)

Funderar på att lägga upp lite bilder från i lördags men det får bli en annan gång isf. För nu måste jag slita mig härifrån så jag inte kommer efter. Ikväll ska jag unna mig ett andra avenyn avsnitt ;D haha


hejsvejs

KOMMENTARER


Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: