jag idag

nu har jag iaf kollat igenom några gamla tentor och min panik minskade lite med det, jäkligt skönt :)
Jag är riktigt sugen på att fara hem ihelgen och fara ut på afterskoter kanske med min äldre bror och fira hans födelsedag en smula, eller kanske med therese (kom igen, kom till vlm! ;))
 
Hade tänkt åka till vlm idag och äta palt med dom och smaka av kents tårta men mamma stoppade mig eftersom jag har redovisning på morgonen imorgon, aah jag gruvar mig, känns som jag kommer vara sämst. Lite jobbigt att inte ha Sofies kloka skalle där brevid mig som alltid kommer på nå fyndigt att säga då det blir stopp på smarta ideér för mig. Vi har ju som gjort varenda arbete tillsammans sen vi började så det här blir ju en liten utmaning :p haha.

Här får ni en bild på hur jag sett ut en dag som denna


nu ska jag kolla igenom här lite, kanske träna lite till på redovisningen och läsa igenom förflyttningspapperna. Sen kanske jag tar mig i sängen. Bra om man är pigg imorgon ju

sovgott sen :)

KOMMENTARER


Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: