helg i boden

har spenderat hela helgen hos alex och sebbe med massa trevligt folk :) Jag har verkligen haft hur kul som helst finns ingenting att klaga på förutom de timmar på lördagförmiddag då jag mådde riktigt kasst.

På fredag blev jag bjuden på seriöst den godaste maten jag ätit på hur länge som helst, hemmagjord potatisgratäng, fläskfile med creme bonjour inlindad i bacon och pepparsås, allt var verkligen suveränt! :) Sen blev det att se lets dance, singing bee och spela lite spel, sen for vi på olivers :) När vi kom hem igen satt vi uppe till halv sju, gjorde lite onödiga saker som man gör i fyllan, ååååångeeessst!! Men vafan..

På lördag vaknade vi halv elva tror jag, var som segt men till slut drog vi iaf och kolla på fotbolll, vilket var bra för den friska luften fick mig att börja må bättre, plus att solen var framme, synd bara att det blåste och att gubben nisse satt och gapa två stolar längre bort! Men det var rätt mysigt ändå :) Efter första halvleken behövde jag mat och alex dricka så då bestämde vi oss för att dra tillbaka till lägenheten där vi låg i soffan och tog det lugnt, chillade lite och surra sen kom killarna tillbaka och drack medans jag och alex var i valet och kvalet. Vi gjorde oss iording och vid nio bestämde jag mig för att stanna och dricka, hällde i mig lite vin och eftersom vi inte ätit knappt nå på hela dagen så blev jag full igen :p

Det var iaf en väldigt lugn kväll igår och ingen krogen blev det vilket var skönt tyckte jag. Kollade på fast and the furious innan jag somnade också, eller slutet :p haha

Idag vaknade jag vid nio, eller tio var det ju eftersom man skulle ställt upp klockan inatt. Vaknade först av alla och fick liv i Samme efter ett tag sen kom även sebbe och alex upp, jag ville att vi skulle fika men insåg ganska snabbt att det inte var någon större idé eftersom det var fullt på alla bord och möjligt ställen, Samme for på sin match, Sebbe spelade cs och jag och alex städade, duktigt tjejer! :D
Sen for jag hem och nu ärjag här, inte alls så bakis, lite seg men sånt får man ta.

kl 17 har jag tvättid och sen blir det att plugga lite inför labbarna, borde städa men får se om jag tar det idag eller imorgon.
nu behöver jag springa och pissa!



seeee you.
puss :)


KOMMENTARER


Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: