godissug

jag har pluggat, men ytterst lite. Det är så sjukt tråkigt att jag nästan alltid somnar med böckerna i händerna, dom som tycker det är kul att plugga är sjuk i huvudet! haha :p

Jag är iaf sjukt sugen på godis, inte glass, efterrätt, chokladpudding eller chips utan just godis, lösviktgodis. ååh jag hade velat ha en sån, tänk om robert skulle knacka på min dörr med ett halvt kilo godis, det hade varit helthelt underbart!

Men det kommer inte hända istället ligger jag här framför tvn med inge godis, ingen robban och fetångest för att jag inte gjort någonting alls av den här dagen. Inatt, imorgon, och enda till tisdag kväll ska jag vara enbart flitig. Kan inte det här bara vara förbi..

Till helgen blir det party, på fre med alex och på lör med klassen är det väl tänkt än så länge, sen om jag orkar det är ju en annan fråga. Vi ser ju, ännu är det ju inte helg.

Nu ska jag se film, sen blir det fan plugg ett tag iaf jag måste ju komma nån vart innan jag slänger mig i sängen.

hej :)

KOMMENTARER


Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: