DH ikväll :)

imorgon är det tydligen våffeldagen och vart är mitt våffeljärn? joo i vlm!! sugiiiit.. Får nog be robert ta hit det ikväll så ska jag unna mig våfflor mellan allt pluggande imorgon. Jag är faktiskt inte så jättestressad över pluggandet trots att det egntligen går sämst, hade tänkt vara klarar med alla gamla tentor igår och än har jag inte ens börjat med dom. Har iaf gått igenom alla mina anteckningar och det kan jag väl hyffsat.

Finväder fortfarande, kan lova er att det kommer försvinna på torsdag när jag är äntligen är över med tentaplugget.

jaja nu ska jag ta och föna håret och klä på mig och sätta mig med böckerna i högsta hugg allt för att jag ska få unna mig desperate housewives ikväll :D


pusshej!





KOMMENTARER


Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: