det blir bara ljusare :)

pluggat har väl inte gått sådär lysande, har egentligen pluggat väldigt lite förutom i tisdags då jag var rätt effektiv. Det enda jag egentligen pluggat på är gamla tentorna, men vi får hoppas det det går ändå! Igår var jag då iaf väldigt lat, surrade i telefon med diverse människor hela förmiddagen sofia, maria, pappa och kim :) Sen fick jag nå städryck bara för att undvika läsandet..
sen gjorde jag middag, hamburgare med massa sallad. Jag har gjort sallad hela veckan nu till middag och shit vad mycket godare all mat blir samtidigt som man känner sig lite nyttigare :)

Vid sju dök en fin sak upp, just då var det väl inte så roligt men genom allt ont kommer oftast nått gott, det löste sig iaf för hundrafemtielfte gången. Och det har väl gjort att dagens pluggande har gått ungefär lika dåligt :p haha

Men vid tre där nån gång körde jag i vägen pojken, eller han körde väl iväg sig själv för min skull :p hooja. Det är så lätt att strunta i han när han är långt bort när han är ledig och här så är det omöjligt, så för mina studier kommer det gå illa i veckan befarar jag, jag bara längtar till imorgon för då har jag genomfört en av två tentor ochska jag ta en heldag från studierna och bara koncentrera mig på Robert Sandling :D
I like! ;)



nej men då så, nu ska jag gå och kolla maten, idag blir det bulgur, tonfisk och sallad. Nu fan ska jag börja krympa inför sommaren :)
pusspussspusss

KOMMENTARER


Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: