en nya dator, tack

jag blir tokig, varför fungerar inte facebook? Alla andra sidor funkar utmärkt men när jag ska in på facebook gå allt så sjukt segt och ibland funkar ingenting alls.

Jag önskar mig en dator i födelsedagspresent! Hoppas det är någon rikstackare som läser det här som inte har en aning vad han/hon ska göra med pengarna :p haha-


¨Borde väl äta middag nu men känns konstigt när jag åt frukost efter 14. Allt blir som fel när man sover sådär.
På torsdag kommer förresten min familj hit så då blir det förhoppningsvis en hel dag med dom, ska försöka hitta mig en fin vit sommarklänning. Jag har redan föreställt mig hur den ska se ut och då kommer det bli omöjligt att hitta den.

Nåja ska göra mitt bästa har ju faktiskt presentkort på vila, och dom bruka ha fina grejer :)

nu är det ju bra om man sätter igång.




Hittade en gammal bild, jag gillade fan min webkamera, den fick en alltid att inte så så dum ut. Men det kanske inte ha med det att göra, här var jag ju trots allt några år yngre och fräschare ;P haha


KOMMENTARER


Om jag hade haft ganska mycket pengar över som jag inte hade någon nytta av så hade jag köpt dig en ny dator :).

2009-06-01 // 22:11:23
Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: