trippel grattis och mys :)

Var helt inställd på en utekväll, men nånting hände och så blev det en mysfredag istället :) Men det gör mig ingenting, jag älskar myskvällar. Hela jag är mys rakt igenom! hihi
Imorgon blir det iaf troligtvis utgång med min kära plikttrogna vän Cecilia som förövrigt fylller år idag, eller för sådär 52 min. Även Terran och Mike! Ojaa ett stort grattis bara till hela härliga högen ;p

Idag blev det ännu en dag på stan med mor och bror. Kim begav sig till piteå där vid tre och sen fortsatte jag och mamma lite till innan vi gav upp, hann hitta mig hårprodukter, en bh och ett par till ballerina :) Sen blev det sushi från Kojis tror jag det hette, där vid statoil. Det var grymt gott! :) Efter det lämnade även mamma mig och begav sig mot vuollerim. Själv är jag som sagt kvar några dagar, eller över helgen.

Hade tänkt påbörja en packning också, det blir ju nästintill en flytt. Men det får bli imorgon för nu blir det fortsättning på myskvällen, one tree hill står på schema ;D

pusss!



KOMMENTARER


Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: