och så var det söndag igen

Det var riktigt trevligt och få hinna ta en fest med Pissan Persson innan man beger sig mot vuollerim. Joo jag kommer fan sakna den här staden i sommar, eller snarare mina vänner här. Men om jag känner Cissi rätt så kommer hon hinna komma till mig i sommar minst en gång och jag säger detsamma ;)

Gårkvällen innehöll en förfest hos systrarna andersson med ett gäng vänner till dom och fortsatte sedan till allstar där vi stod uppskrivna på viplistan så det var bara vandra in, härligt! :) Träffade Luttutjejen igår även, söt tjej, underbart rolig. Vi drog ett snabbprat och konstatera att man kan sakna media så och att vi ändå hade förjävla roligt, hihi.

Nu hade jag tänkt fixa kompletteringarna och sen dra en liten städning innan jag och golfen far till vuollerim.
Inatt blir det jobb så borde väl försöka hinna sova nån timme, blev inte många timmars sömn inatt direkt, och dela på en 105 säng på två ger ju inte världens bästa sömn ;p haha. Men nåja men jag har varit med om värre, jag och Oskar delade ju på en 90 säng i åratal. Fast då var man iofs liten och betydligt smidigare :p



tjoho




KOMMENTARER


Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: