kli

äntligen är tentan gjord. Läkemedelräkningen hoppade jag över helt, det var ingen idé. Bättre att kolla igenom det i augusti och göra den då. Nu hoppas jag bara att de övriga delarna gick bra, fan så skönt det skullle vara! Men som vanligt har jag ingenaning, det känns verken bra eller dåligt, så det är bara vänta och se och njuta av sommaren tills dess :)

Hade tänkt lägga mig ner och kolla lite oth när jag kom hem, men som vanligt går tiden alldeles för fort och hittills har jag inte tagit mig dit. Borde även laga mat och städa ihop lite här för ikväll får jag besök :)

Har iaf hunnit med att göra räkningarna idag, läsa igenom alla missade blogginlägg och surrat med min kära lillebror i över två timmar. Han kan verkligen konsten att prata i telefon, det måste vara nå som ligger i släkten, hehe ;P



Nej nu har jag inte mycket mer att komma med  faktiskt
så hej



KOMMENTARER


Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: