juni :)

Jaha då var det juni. Shit vad tiden går fort, om tio dagar fyller jag år och blir 21! Illa ;p haha..

Var vaken till sju imorse och det gick så segt med allt som har med studier att göra. Steg upp vid två men sen dess har det går riktigt bra och snabbt. Jag vet inte vad dom har hänt med mig men helt plötsligt fungerar jag mycket bättre på dagen än på natten. Har väl aldrig hänt förutom.

I övermorgon är det tenta och tills dess ska jag lära mig allt jag gått igenom, jag vet att det kommer bli hårt och svårt men på nått vis brukar jag ändå lyckas.
Nej nu ska jag blåsa håret, lyssna lite musik och fixa mig för att sen åter gå till böcker och gamla tentor. Men det känns bra, äntligen känns det bra ;D


puss!

KOMMENTARER


Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: