jag gör ett försök

okej jag gör ett försök, kanske det gör att jag får tillbaka blogglusten igen. Igår blev det iaf en hel bra ledig dag, for till rimjokk några stycken och solade och badade, jag blev iputtad ett antal gånger men det var riktigt skönt i vattnet. Efter ett tag for vi hemåt igen och mötas av femmiljoner bromsar i bilen, jag fick panik medan robban och kim mest skrattade åt mig :p Tog ett dopp i spegeldammen när vi kom hem. På kvällen blev det grillning och kubbspel och vid tolvsnåret var vi helt utslagna av solen så då for vi hem. Vi hade tänkt se en film men jag somnade då direkt jag la huvudet på kudden.

Helt sjukt varmt är det då igår när vi skulle äta där efter 19 så var det 28 grader i skuggan. helt sinnes! Men jag är inte den som klagar jag är bara överlycklig att det äntligen är sommar. Idag är det inte nå sämre, hur varmt som helst och det är bara synd att man ska jobba en dag som denna.

Ska förresten skryta med att jag klrade alla tentorna jag gjorde tre av fyra med högsta betyg samt hemtentan som vi fick fullpott på :D Bara läkemedelsräkningen kvar nu, ojaaa livet känns gode underbart  just nu!


Nu ska jag jobba, vi hörs. pusss!

KOMMENTARER


Sofie

Grattis till klarade tentor!! :D jag fick också VG på mina tre delar jag gjorde, bara njur och smärtfysiologin kvar =) hoppas sommaren är super för dig snyggig!! Puss =)

2009-06-29 // 16:41:40

Stort grattis till dina klarade tentor, och högsta betyg! Inte för att jag tvivlar på dig men gud så duktig du är :) Du kommer bli en grym syrra!

2009-07-06 // 19:32:04
Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: