9 juni

igår var jag chaffis och det blev en trevlig kväll, lagomt fulla människor som var ett bra sällskap :) Sen stötte vi på några mindre nyktra människor, var på lite fester här och där och for på fleraflera raggar ;) haha. Det slutat med att det var alldeles dött i hela jokkmokk när vi lämnade stället :p Kom hem efter tre och då var man gode trött men blev ändå inte att man somna fören fem :p

Idag har jag varit slö som fan, skulle upp på systemet på förmiddagen men jag blev slö och gjorde mest ingenting istället. Men imorgon blir det för då är jag ledig, är ledig enda fram till måndag :D

På torsdag är det balen och min födelsedag, jarå jag tror det kommer bli en bra dag :) Så nu är det ungefär dit jag längtar!


Har just packat in alla mina kläder från luleå i garderoben och städat lite i rummet. Kanske ska bege mig en sväng på byn nu och kolla läget.
hej

KOMMENTARER


Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: