vad en bra dag kan göra

igår hann jag med en hel del och hade en på mycket länge händelserik och rolig dag. Blev lite mys med familjen, fix med mor, häng hos kent, surr med kim. Flera telefonsamtal med therese, hopp om en träff med alex. Lagade mat och grabbarna plus jeanette. Sen blev det en promenad med sofia och en halvtimmes surr på hennes bro innan jag for hem. Fick mig lite födelsedagsfirande såhär i efterhand, kladdkaka, glass och varma bär :D plus present och lotter. Sen var jag 'även ner till vackra skönstorp en sväng drack te och åt vaniljvbullar, årets kafferep vare va ;) haha.

Har även hunnit planera in lite till grejer i veckan och allt känns så bra. När man börjar ledsna på den lilla uppskattningen och det som inte är värt att lägga för mycket energi på så dyker alla dessa underbara vänner upp från alla håll och påminner mig verkligen om hur bra jag har det som har lyckats hitta de allra finaste vännerna :)
Ni vet vilka ni är och förhoppningsvis vet ni att ni är guld!


Idag har jag hunnit med ett härligt morgonfika och en lång dusch, nu är jag ren och fin. Har varit ute i solen en stund och nu ska jag hinna med lite grejer innan jobbet.



jeje puss :)

KOMMENTARER


Terep om jag får be !

2009-07-14 // 22:42:29

haha ja så var det ju :)

2009-07-22 // 14:01:56
Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: