always and forever

idag har mitt läsarantal ökat en hel del. Haha kanske dags att komma tillbaka nu? ;p

Jobbat kväll ikväll, blev på nya istället men det funkade ju det med. Skönt att byta sida ibland. Nu sitter jag och väntar på att min familj ska komma hem så jag kanske får ut min mor på en promenad :) Sen blir det sova så jag orkar upp imorgon.

Pdol ihelgen är fortfarande osäkert. Jag har egentligen inte råd, men blir jag nog sugen och får med mig nån eller några lika sugna så kanske det bär av ändå, sånt där vet man aldrig.


always and forever!

.
trots att vi är sämst på att höra av oss och umgås, så finns vi alltid där för varandra. Och när allt känns skit finns det en person som jag vet alltid finns där och säger exakt rätt saker för att få mig att må bättre. Maria du är fan bäst! Jag älskar dig

KOMMENTARER


Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: