stress

jag hade så mycket jag behövde göra idag. Jag skulle packa, tvätta håret, städa rummet, göra räkningarna, städa ur bilen, tvätta en tilll tvätt m.m. Men inget av de blev gjort, så imorgon blir en tung dag. Jobb mellan 7 och 12 sen blir det hem i duschen och fixa allt innan jag ska börja bege mig mot luleå. Hade tänkte försöka komma iväg senast 14 för ska hinna in på Alex salong och ta av löshåret, allt håller ändå på att ramla av och det är mest bara tunt och tjorvigt ut nu. Ska bli härligt med lite kortare igen, sen till hösten/vintern blir jag långhårig igen :)

Sen blir det förfest hos mig, vin, sommardrinkar och myyyys :) Hoppas på finväder bara!

Måste komma ihåg att köpa förköp också, aah jag kommer ha panik imorgon.





Nåja nu blir det göra bort räkningarna och sen sova om jag överhuvudtaget ska orka med morgon dagen :p
Natti!

KOMMENTARER


Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: