sovmorgon

tog en sovmorgon imorse.  Har inte hunnit förbi kent ännu, ska fixa håret sen hinner jag nog inte så mycket mer innan jobbet, kanske borde bädda sängen iaf :p haha.
Hunnit telefonera lite med mina vänner, så ikväll blir det nog att säga adjö till maria och imrogon ska jag hänga med sofia eftet jobbet. Blir så bra :)

Cecilia, Therese och Alexandra, ring mig!


Har förresten lyckats byta bort min fredag under lulekalaset så nu ska jag bara byta torsdag kväll så är jag redo för en hel helg i lullan :D Jag hopppas på en hel helg med mina luleåtjejer. Och kanske några vlmbor, har ju erbjudit sovplats till några så. Det kommer bli en bra helg, jag längtar. Har inte hunnit vara ner till luleå nå i sommar, inte allls som förra året. Det är trist, men till lk tar jag igen det :D


hejhej

KOMMENTARER


Ja, som det ser ut nu så kommer jag inte hem till LK, blir så himla dyrt att åka hem.. Jag vet inte riktigt vad jag har för jobb till hösten heller, så jag kanske kommer hem för gott efter någon vecka efter lk då.. Men vi får se :-)

Kram!

2009-07-22 // 20:53:49
Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: