segt

ja nog är det minsann glest mellan uppdateringarna :p

Har iaf haft fullt upp de senaste dagarna, vilket har varit toppen. Det har varit alkohol, filminspelning, promenader, arbete, båttripp, sol och bad, bilbingo, målat, umgåtts med min underbara familj, hängt med underbara vänner som micke, maria, simon och oskar m.fl, filmmys och långa samtal och väldigt mycket insikt. Masssor med skratt och gråt, blod, tårar och svett. ja ni vet.

Har även sökt efter mina skor som försvann under kulturkraft fredagen på efterfesten hos patric. Fattar inte vart dom tagit vägen, kom hem med ett par 37 medan mina egna var ett par 38. Jag gillade verkligen dom skorna trots att dom var väldigt din-sko-billiga. Så ser ni ett par svarta ballerina med som ett kryss fram till storlek 38, hör av ert! ;) haha


Nåja nu ska jag sova för imorgon ska jag upp och måla hos kent om det är väder för det annars blir det en röjning av det här rummet plus en massa kläder som måste tvättas. Ja jag har ju vad jag gör :)

I augusti har jag också lite planer, i och med att jag blev tvungen att tacka nej till thailandsresan pga min dåliga ekonomi (vilket sööög hårt!!) så har jag nu en annan grej på gång vilket det är mer troligt möjligt att genomföra men vi ser ju.

nej nu ska jag sova, känner att ag ändå kommit helt ut balansen till det här med bloggskrivande. Hur gjorde man?



natti


KOMMENTARER


Vad roligt att du har spännande planer för hösten :-) Jaa, jag tycker du är lite kass på att blogga. SKRIV så jag får veta vad du pysslar med! hoppas allt är bra med dig, var rädd om dig! Kram <3

2009-07-22 // 10:32:27

Vad roligt att du har spännande planer för hösten :-) Jaa, jag tycker du är lite kass på att blogga. SKRIV så jag får veta vad du pysslar med! hoppas allt är bra med dig, var rädd om dig! Kram <3

2009-07-22 // 10:32:40
Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: