lk

jobbade till fyra sen har telefonen gått varm, längesen så många ringde mig på så kort tid, haha. Nu väntar jag iaf på min far och bror sen blir det laga nå mat och bege mig till sofia, vi ska se film :) Hade varit bra med en promenad men sofia lät inte så taggad så vi får väl se. Annars tar jag väl med mamma på en kvällspromenad, det kan hon behöva ;p Plus att vädret är på topp.

Blir nog troligtvis häng i byn ihelgen, men det funkar det med, bara det är rätt sällskap så.
nja det här blev segt, har inte så mycket mer att tillägga. Bara det att jag längtar till lulekalaset som fan, smsade med micaela idag och det gjorde bara saken ännu bättre... lyckorus :)


blir nog fint.
puss
:)

Lk förra året



KOMMENTARER


Ååh, så jäkla tråkigt att jag inte kan komma hem till lk! :-( Känns verkligen aptrist...

2009-07-23 // 19:28:25
Kajsa

Jaaa kom! :)

2009-07-24 // 16:45:46
Kajsa

Jaaa kom! :)

2009-07-24 // 16:45:59
Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: