duktigt

idag har jag varit rätt duktig. Körde lite stjärndrag på förmiddagen ;p haha! Sen blev det storstädning och inredning på murjeksvägen, det var som dags. Jag har inte gillat det alls, och jag har väl som inse att om det ska göras nå åt är jag den som måste ta tag i det. Men nu är jag nöjd det är somrigt och mysigt, precis som jag vill ha det :) Det är nog renare än vad det någonsin varit där, nu ska jag bara försöka komma på ett sätt att få bort den där röklukten, den är jobbig och luktar bajs.

Annars så har mitt fina lilla hjärta kommit hem idag, vi har käkat mat här på långgatan och sen tog jag en lång skön dusch och hade tänkt göra rabarberkräm, så det är väl dags för det nu innan jag ska krypa ner med robban i sängen, oja det blir fint :)



äh nu orkar jag inte vara här nå mer, det få bli kräm imorgon istället.
tjooo



KOMMENTARER


Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: