26 juli

hemma på rast nu, rast till fyra sen blir det jobb enda till nio ikväll. Var då trött som en gnu imorse somna inte förens just innan två och efter det ringde min telefon några gånger, men jag valde att ställa in ljudlös och sova vidare, anade att det var någon som behövde skjuts och så visade sig även vara fallet. Var och hämta ett gäng från bastuflotten igår efter jobbet sen begav jag mig hem och hängde lite med min lilla familj, trodde jag skulle äga Kim och Jeanette i mariokart men så blev det inte tyvärr :p

Nu ska jag iväg och måla lite bräder åt bror, ska bara väcka dom där turtorduvorna först, hehe. Bäst att passa på att vara ute nu när det är finväder :)

tjohej! :)


KOMMENTARER


Du måste skriva till mig på msn! Jag har ju typ fyra stycken där nu. Råkade ju ta bort alla!

2009-07-27 // 18:17:29
Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: