Där satte jag 118100 på plats :)

nu sitter jag här hemma, ensam. Borde städa och fixa lite här. Men jag orkar fan inte! Ska snart ta och slänga i mig en tårtbit, har redan hunnit med två :p Men vad ska man göra har över halva kvar ju, så det är ju bara komma till tallvägen 7A och smaka den som är sugen, han som fick den är ju ändå sådär 50 mil bort så..

Det hände en kul grej idag när jag satt på en heltråkig föreläsning. Ett dolt nummer ringde så jag blev tvungen att gå ut och svara. Det visade sig att det var 118100 som ringde mig.
Imåndags satt jag, angelina och sofie och diskutera vilken plats carola kom med låten evighet på eurovision. Jag sa att det var femma hon kom men dom var helt säker på att hon kom mycket sämre till. Så jag skickade ett sms till 118100 och frågade, jag fick svaret "Carola Häggkvist slutade på en hedersam 22:a plats med sin låt Evighet, som på engelska blev invincible i ESC 2006. Mvh 118100"
Jag var helt säker på att det här inte stämde, schlagernörd som jag är :p haha. Så angelina ringde sin mamma och bad hon googla det och då visade det sig att jag hade rätt, hon kom femma! Jag skickade iväg ett surt sms att dom ljög och att jag ville ha pengarna tillbaka, haha. När jag kom hem kollade jag upp det en extra gång och då visade det sig att hon var den 22:a som sjöng i eurovision. Dom hade kollat fel smartskallarna.

Ja men iaf idag då så ringde en tjej vid namn Ellen från 118100 och sa att jag hade fel och att hon visst kom 22. Och jag blev tvungen att förklara hur det egentligen låg till. Hon blev osäker och sa att hon var tvungen kolla upp igen och fick till sist erkänna att dom hade haft förjävla fel och att dom inte kunde ge mig pengarna tillbaka men att jag skulle få en gratis fråga tillgodo. Borde egentligen ha krävt 10 frågor gratis. Men jag var bara otroligt nöjd hur jag lyckats sätta 118100 på plats, så nästa gång ni undra nå är det fan bättre att skriva till mig ;) hehe. Hon bad iaf jättemycket om ursäkt och tyckte det var mest pinsamt, hahaha. Sen fick jag ett till sms av dom där det stod "118100 ber tusen gånger om ursäkt för att ha svarat fel på din fråga. Carola kom mycket riktigt på femte plats i ESC 2006, med låten invincible. Detta sms kostar inget och din nästa fråga till oss är gratis! Vi ber återigen om ursäkt och önskar dig en fortsatt trevlig dag! /118100"


Faktiskt så gjorde det där min dag, jag är nöjd! Och nu kommer jag att bli ännu mer jobbig att diskutera mer och hålla på vad jag tror är rätt och riktigt ;D



snart kommer sofia hem, min tillfälliga sambo. Undra vad vi ska äta idag? :)
puss!

KOMMENTARER


m-marabou

nobelpris! =D=D=D=D

2009-01-28 // 19:42:43

haha kajsa, så jäkla likt dig, ska alltid ha rätt :D

2009-01-28 // 23:03:30
Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: