true believer

idag har jagvarit helt slut. Kom först tilll luleå igår natt sent, somna tidigast vid fem och sen upp och jobba tio.. Rätt tungt, och på leos har dte inte varit en lugn stund förutom kvarten då jag åt litegrann. Men jag gillar sånt egentligen, tiden går bara så fort då :)

Sen har jag varit med mitt egna lilla hjärta, vi har ätit kinamat och bara tagit det lugnt. Jag har sovit nån timme sen halv tio också :p haha, även fast jag lovade mamma att låta bli..

Imorgon byter jag partner, då kommer sofia hit igen och robban far hem till vuollerim. Vad ska vi äta  iveckan då sofia? Vi måste fixa ett matschema den här gången ;) haha.



nej nu har jag inte mycket mer att skriva.
tja




här får ni en fin låt



KOMMENTARER


Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: