tråkig ledighet

jag är ledig nu framtill onsdag. Och vad ska jag göra? Har absolut ingenting inplanerat och det ger mig ångest. Jag har inte ens nå mycket skolarbete. Jag hade ju kunnat dra till åre nu, det hade som varit perfekt! Eller bara tagit en sistaminuten blivit full och alldeles solbrun och fin, fått känna värme och lite fräschare :) Jag hade kunnat ta på mig massa jobb om inte annat. Inte ens robban är hemma, jag har inte ens nån att bara ligga och göra ingenting med. Åh det ska alltid vara fel tider man är ledig, jämt..
Vet inte ens om jag ska fara till vuollerim fråga kristina efter jobb, chilla med min familj och kanske hinna umgås med nån gammal vuollerimsk vän eller om jag ska stanna här jobba på leos, hänga på stan med familjen på lördag och sen en kväll på stuk. Helst hade jag gjort både och men det är jobbigt att köra fram och tillbaka som nån liten jojo.

Har nån en idé på vad man kan göra?
Hör av er!

nu ska jag städa, diska och packa. Sen blir det nog trots allt hem till byn. Kan ju inte bara sitta här i lägenheten och hänga och det brukar bli så. Sen Cissi for har jag hamnat i nån koma. Det finns ingen som är så bra på att hitta på saker med en som den tjejen. Jag saknar dig!

pusshej

KOMMENTARER


Vi måste på skolan på måndag :P

2009-01-29 // 15:31:35
Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: