tjoo

sofia är här med mig i gammelstan, det är riktigt kul att ha nån att surra med, och det är vi ju rätt bra på ;p Haha blev några timmar igår innan vi kunde sova.. Idag har jag varit på skolan hela dan och sen har vi ätit tacos och tagit det lugnt :) Imorgon och torsdag är jag ledig. Så imorgon blir det hela städning av lägenheten, hel skönt att jag bara går onsdag och fredag iveckan.. Det blev ett ganska bra schema ändå, och det verkar vara mycket labbar och praktiskt vilket känns kul :)

vi borde planera in ett matschema jag och sofia, nu får jag äntligen äta lite normal mat :)


nu ska jag fortsätta se på femman, Levi tipsa mig om ett förjävla helknasigt program, virgin school. haha!


pusshej jag saknar dig hjärtat!


KOMMENTARER


Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: