sömnproblem?

Nu går det verkligen svårt för mig att sova, jag tror jag har sömnproblem, riktiga sömnproblem. Jag blir superpigg när jag ska sova och så börjar jag tänka på massa saker så det bara värker i magen, typ ångest. Tänker på saker man inte borde gjort och saker man borde gjort.. Heldumt är det för då blir det omöjligt att sova. Och det enda man kan göra då är att tvinga sig att tänka på nå annat och då brukar jag vara tvungen lägga mig framför tvn, och i och med att jag känner mig superpigg så går det inte sova då heller utan då blir jag inne i nån film eller nå någon timme.. Igår var det exakt såhär, jag kollade igenom vad jag skulle plugga på idag och la mig i sängen 2.30, vid fyra gav jag upp och la mig framför tvn en timme, sen sängen och ett nytt försök till sömn lyckades nog där vid halv sex. Och då hade jag ställt klockorna på halv åtta! Jo tjena att jag orkade upp, inte fören halv 13.30 steg jag upp för att duscha sen somna jag igen till 15.00... Så mycket pluggande har jag inte hunnit med och det är bara inse redan nu att det här kommer gå åt skogen imorgon. Omtenta på hälsakursen, det känns ju skit!

Nej nu ska jag kämpa vidare, skulle bara in och kolla vad dikotomi och kontinuum betydde, jag är inte så bra på svåra ord! :p


tjaaa.

KOMMENTARER


Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: