nattjobb

snart har jag jobbat klart den här natten, och dne har gått snabbt. Mest tack vare Frida skulle jag tro, vi har som haft tid med massa prat och då går tiden himla fort :) Har varit hur lugnt som helst inatt på båda sidorna för det mesta har hela högen sovit som stockar.. Så nu ska jag bara ta och hälla upp kaffet i kaffetermosen och vänta på berith. Funderar starkt på att ringa henne redan nu och höra så hon inte försovit sig, men det vågar jag nog inte!

Blir nog murjeksvägen sen, får se har som inte bestömt mig än. Men hade härligt att somna i nåns armar istället för själv i mitt lilla rum på långgatan. Men det är väckningen jag vill åt, och den lär jag ju bara kunna få på långgatan..

beror ju på om det är hjärtat eller hjärnan som bestämmer. vi får se!




helt osammanhängande inlägg, men jag är trött. Har bara sovit 2 timmar det senaste dygnet så då blire liksom så här.
natti!


KOMMENTARER


Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: